четвер, 5 травня 2016 р.

Учнівський приклад



Основним рушієм прогресу сучасного суспільства є індивідуальний розвиток особистості, який вимагає постійного забезпечення доступності одержання навчальних матеріалів, розвитку інтелектуальних і творчих здібностей, обміну знаннями й інформацією, підвищення ефективності індивідуального навчання.
Успішність розв’язання цього завдання значною мірою залежить від мети використання комп’ютера в навчальному процесі, якості й можливостей програмного забезпечення та від того, яке місце посяде комп’ютер в системі дидактичних засобів. Проте роль вчителя в навчальному процесі не стає менш значною, оскільки змінюється тільки вид його діяльності: учитель все більше виступає у ролі консультанта з питань отримання нової інформації і з використання засобів інформаційно-комунікаційних технологій, а також керівника учіння. І проектна методика цьому приклад. Діти під невидимим керівництвом учителя здобувають знання, удосконалюють уміння і навики. Вони вчаться не лише здобувати, а й представляти свої здобутки  у різних формах. І тут їм на допомогу приходять комп’ютерні технології.
ІКТ – це широкий спектр цифрових технологій, які використовуються для створення, передачі та поширення інформації, надання послуг. І діти користуються цим не лише для розваг, а й для власного саморозвитку. Працюючи над комп’ютерною презентацією, дитина має можливість зі сторони подивитися на свою роботу, оцінити свою діяльність і, при потребі, удосконалити свої доробки. Так само і учителеві учнівський приклад дає можливість подивитися на проблему не лише зі сторони, а й очима своїх вихованців.

2 коментарі: