неділя, 17 квітня 2016 р.

"Мій блог" - завдання не із легких

Модуль “Мій блог” став для мене проблематичним завданням. Ніби все зробила як годиться: шаблон вибрала, блог створила, публікації розмістила, з дизайном розібралась - все, я - молодець. Та те так сталось, як гадалось. Ось нове завдання: створити карту блогу. І тут я розумію, що нічого не розумію. То у мене не вистачає ґаджетів,то я десь щось загубила. Переглядала відеоролик не один раз - не допомогло. Я вирішила звернутися за допомогою до нашого куратора Олійник Лії Миколаївни. Ця безвідмовна людина попрацювала зі мною через Скайп більше години. І у мене, а точніше, у нас все вийшло. Я раділа як школяр, котрий вперше отримав дванадцять балів. Не приємно відчувати себе “двієчником” і добре, що Лія Миколаївна не дає це робити.  




Немає коментарів:

Дописати коментар