понеділок, 4 квітня 2016 р.

Інтернет технології у підвищенні професійної компетентності педагогів

Раніше для мене Google був дуже гарною пошуковою системою. Тепер, під час навчання за програмою «Інтел – навчання для майбутнього», я зрозуміла наскільки мої погляди «застарілі». На зміну моєї думки вплинули перегляди презентацій Олійник Лії Миколаївни «Хмарні технології в освіті Миколаївської області» та «Інтернет технології у підвищені професійної компетентності педагогів».
Тепер я розумію, що інтернет технології – це не лише джерело інформаційної освіти педагогів, а величезна кількість принципово нових можливостей для організації повноцінного навчально-виховного процесу. Та й переваг вони мають багато. Це і зменшення витрат для закупівлі програмового забезпечення, адже для хмарних технологій не потрібно мати потужні комп’ютери. Це і необмежений обсяг збереження даних, що теж є важливим у наш час. Це доступність з різних пристроїв і відсутність прив’язки до робочого місця та, одночасно, забезпечення захисту даних від втрат. Це і величезна кількість різноманітних сервісів, які покликані нам на допомогу.
Щоб це мати, потрібно не так уже й багато. Необхідно лише створити свій обліковий запис (аккаунт) у Google і користуйся різними сервісами та інструментами стільки, скільки душа забажає.      



Немає коментарів:

Дописати коментар